2009年3月6日 星期五

唔知有無做錯o既決定

今日lunch time, 自己一個人上o左去律師樓簽我人生第一份(希望唔會係最後一份)o既樓宇買賣合約兼俾埋大訂lu........

從今日起, 我同小倫就有屬於自己o既家, 每次做家務o既時候, 都唔駛再咁茅盾, 究竟應唔應該咁努力去抹間屋呢??!!

其實人人都話年尾o既樓市會再跌, 所以我地都有少少猶豫究竟買唔買樓好o架.....不過, 租約又仲有幾個月到期, 我地又四圍睇過樓後, 都覺得應該住返大埔, 所以, 最後都鎖定目標睇返大埔啦, 始終大家近住屋企人會好d.....

反正, 我做bank, 公司有低息o既staff mortgage loan, 好似好應該買樓咁, 而且, 又確實供平過租好多, 因此, 一睇o岩決定買lu.....點解好似買棵菜咁簡單o既??!!!

講返層樓先, 我地一直都心儀一個大少少o既則, 因為會o岩我地用多d, 起碼每人有的私人o既空間, 小倫會有自己o既書房, 我會有自己o既衣帽間, 不過, 始終開價太高, 我地覺得唔抵!! 所以, 最後經由我地相熟o既agent 介紹買返我地同依家住o既單位一模一樣o既單位啦....當然座向唔會有依家住緊呢度咁正啦!!!!!有一樣o野好得意o既就係, 單位o既門牌號碼同依家一樣, 即係位數唔同咋!!!哈哈哈!!!!所以, 搬屋都唔駛book 車呀, 自己拎過去就得喇!!!!

Anyway, 無論係點, 都已經決定o左啦, 唔好再諗咁多....最多等過兩年再換樓囉...(但願如此啦~~)

由依家開始, 我地要計劃下新屋o既裝修同埋傢俬喇, 因為我地兩個太窮, 依家屋企係身無長物, 只會搬走電視, 雪櫃, 梳化同餐枱咋, 乜鬼傢俱都無...真可憐, wuwuwuw......

沒有留言:

張貼留言