2009年3月22日 星期日

重建家園 - 1

雖然仲有一段日子先收樓, 但係由於我地兩層樓o既交接期太近 (i.e. 加埋得10日), 所以應該唔夠時候俾我地收o左樓之後慢慢搞裝修....

因此, 我同小倫最近都不時行下傢俬舖, 行下IKEA 等, 睇下有乜idea 點整間豆腐潤.....

由於我地依家住緊呢度係全包, 所以我地真係乜傢俬都無o架, 衰d 講句, 連書枱都無, 搬屋除o左帶走自己o既衣物同雜物, 就只要搬電視, 床褥, 雪櫃同餐枱咋......所以, 我地一定要訂造床同埋全屋o既櫃呀!!!!

之前都有睇過幾間design houses, 亦都問過一d 朋友佢地造傢俬o既資料, 計過數,都係好似訂造會好d, 話晒自己住, 無理由就咁去Ikea/直銷中心買現成o既, 呢d 都係用料比較差, 而且尺寸又唔多o岩用....

早幾日同趙生趙太食飯, 佢地講開之前有屋企人幫襯過一間design house, 都唔錯, 於是我地就趁今日得閒出去望下啦....點知一傾又3個鐘lu.......我地都覺得價錢都ok, 一次過做晒, 都係好過分開逐件買, at least 全屋o既tone 會一致d, 不過, 我地都想再考慮清楚先.......

依家只係煩惱o既開始, 希望快d 搞掂間豆腐潤, 有個安樂窩啦!!!

沒有留言:

張貼留言