2009年3月26日 星期四

重建家園 - 2

計下計下, 我地要訂造傢俬原來都唔係好夠時間喎, 因為我地target 要5月底就要ready 晒d 傢俬, 所以今晚一於去俾deposit, 叫人開始畫圖喇.....

以我o既性格, 一定唔會一tick 過就ok 啦, 所以點都要預d 時間俾design house 改稿.

今晚因為放工仲要做埋d 手尾先走得, 搞到又唔可以準時走, 真唔開心, 去到旺角join 埋小倫已經8點喇...兜o左一陣, 相量過一於決定去運動人介紹果間design house 做傢俬啦!!!

去到見到未收舖喎, 於是坐低同個女仔再傾埋d details啦, 我地覺得d 價錢都幾老實, 而且佢地做d 款都幾modern, 一於就俾低少少錢做deposits 啦.......下星期就有得睇initial draft 啦, 希望之後順順利利啦!!!!

暫時我地決定要做o既傢俬有:

雙人油壓床,
梳妝台,
大衣櫃,
兩張書枱,
一個吊櫃,
TV 地櫃,
大鞋櫃,
仲有一個飾物儲存櫃

希望夠位放晒我同小倫咁多無謂o野啦~~~

好期待下星期睇initial draft!!

沒有留言:

張貼留言