2007年12月26日 星期三

Boxing Day 大澳行

今日無乜o野做, 我同小倫, 媽咪同姨媽返o左大澳行街街...

一落巴士, 我o地去o左舖頭say hello 之後, 就去o左食車站阿婆豆腐花, yummy!




跟住, 媽咪佢地去買花膠同埋返舖頭傾計, 我地兩個就走去四圍行, 影行相相喇!!
 生曬咸蛋黃, 好好味呀!!!
細細間o既Post Office, 隔離仲有消防局o添!
 
後面就係棚屋喇!! 可惜, 我地o個間幾年前大火燒o左lu.....住o向上面, 好得意o架 ^ V ^
煨魷魚好正!!
大澳o既日落, 好靚o架!!!
影完相相, 無留低食晚飯, 我地就返屋企喇, ...






沒有留言:

張貼留言