2007年12月21日 星期五

小小聖誕聯歡會

因為老闆同阿姐佢地兩個24號唔得閒, 所以我地部門一年一度最最最開心o既節目 -- 聖誕聯歡會就提早o左今日舉行喇!!!

今次, 都係同上年一樣, 佢地兩個各出$1500, 俾Idol 去買禮物我地抽獎....不過, 今次我地只係o向tea time 舉行, 只有少量o既食物, 大約一人只可以食一round 啦, 不過, 都算有幾多o野食o架!! 有Christmas 一定出現o既bread pudding.

另外, Idol又去o左Mandarin 買o既個cheese cake, 一人有一小塊, 都ok 啦, 但係我唔覺得有好好味o既感覺囉...仲有串燒, 柚子沙律, 咖哩魚蛋....

我地今次o既抽獎但求人人有份, 所以禮物都係細細份, 平平地o既.....

我今年抽到o既係一支枇杷膏同$50 Cash! 正呀, 有錢都好丫, 好過乜都無又或者要樽nuts 啦!!!

沒有留言:

張貼留言