2007年12月23日 星期日

撐枱腳

因為聽晚我地要上去Phoebe 同Dowson o既新居舉行我地o既Christmas gathering, 所以, 我地就出o左去沙田行街街.....

嘩, 成個新城市廣場同西田都係人呀, 迫到傻.....去o左Franc Franc 睇下有無o野o岩做交換禮物啦, 好難買到within budget 又唔無聊o既o野呀, 跟住, 行去Muji 啦, 都係睇唔o岩, 哈, 竟然撞到怪獸喎....好耐無見佢喇, 點解佢個樣同讀書o既時候一樣o架, 唔變o既, 我順道都通知佢話俾佢知我出年結婚, 叫佢等收帖啦!!! 唔知幾時到佢呢? 佢係我中學時代o既好好朋友o黎o架, 唔知點解, 7年我地都無同過班, 但係同佢好friend, (大家唔好誤會呀, 我地係唔會過電o架!!!), 不過, 依家好少聯絡lu, 佢教書d 時間同我好唔同o既, 好難約到佢出o黎....

行完西田, 我地就行去City Super, 搞下人地d o野啦, 當然都係空手行返出去啦...最後都係決定去Lesportsac 買到我o既交換禮物喇, 買袋個個女仔都o岩用啦!

我地諗o左好耐, 今晚食乜好呢, 出街食又人多, 又要等位, 所以都係決定慳慳地o係City Super o既supermarket買o左兩pack 牛肉同湯底, 然後就飛van 仔返去街市買d 菜, 金菇, 豆腐同烏冬返去小倫屋企, 兩個人整shabu shabu 撐枱腳.....正呀! 好好味呀! 呢個做法都唔錯, 第時一於要o向屋企買定d 烏冬, 菜, 等我放工行過去IFC CitySuper 買埋牛肉就可以做一餐喇, 方便快捷又好味!!!

沒有留言:

張貼留言