2007年12月10日 星期一

影燈飾

今日, 無無聊, o訓醒之後去o左荃灣, 我去做facial, 小倫去Physi 佬度做gym..

明明都已經o訓到咁晏先起身o架喇, 但係去到做facial, 一o訓落要床就差唔多o訓著o左喇....做完最痛苦o既針清之後, 仲開始大昏迷o添, 死未!!!

跟住, 我地行o左一陣千色店, 食完唔多好味o既雲南米線就出去尖沙咀睇燈飾lu....




哈哈, 幾十歲人仲出去睇燈飾真搞笑! 其實都主要係去影下相o者, 無謂o徙o左部相機嘛....因為以前用傻瓜ditigal 機影夜景都唔靚o既, 睇下呢部機影出o黎會唔會好d 囉...

再加上, 我地唔想等到24號晚放o左工先同人迫, 年紀大喇, 唔鍾意去咁多人o既地方呀, 我會發癲o架!!

唔知點解呢, 以前細個o既時候覺得好多燈好靚o架, 今年再睇, 都唔覺得特別靚o既, 又無乜氣氛喎....唔通真係心景唔同o左?!

不過, 今晚都好開心, 我地仲行o左入去Marco Polo HK 到, 睇下人地今晚擺酒o既decoration o添...

原來宴會進行o既時間, 度門會close o架, 仲會有人看守住o添, 咁都好, 唔駛有陌生人用個toilet, 咁我地就會有個private washroom 囉....
全晚唯一一張合照, 幫我地影o個個哥哥仔真係唔係好掂呀! Out-focus 仲離譜過我....
 La Tour Effel! J'aime!
 Marco Polo 內的Christmas Tree!




沒有留言:

張貼留言