2007年7月22日 星期日

2007 書展

已經有好多年都無咁好興致去同人地迫餐懵, 走去行書展!

我地原先諗住早o的出到會展, 可以買$10 入場券, 去到會展之後, 發現排隊買$10入場券o既人龍長到嚇死人, 所以我地決定都係買番原價, 慳番o的時間同腳骨力.

我其實都有諗住訂Cosmopolitan, 可惜去到見到o的贈品都唔吸引, 我對香水無乜興趣, 見到贈品之一有Lola o既粉底, 不過原來已經送晒......結果, 我都係無訂到, 唯有等佢地下次offer 好o的至訂, 因為價錢都唔係相差好遠...

行o左四個幾鐘, 都只係我買到書, 小倫都無買到, 佢只係負責幫我攞咋!!真係辛苦喇!!!

我一共買o左兩本張曼娟o既書, 因為我差唔多有兩年無買過佢o既新書喇!!所以好開心..


另外, 其中一個原因我去書展係因為Harry Porter 出到最後一集喇!!所以今次去, 一口氣買埋最後兩本, 分別係第六集: Harry Porter and the Half-Blood Prince 同埋第七集: Harry Porter and the Deathly Hallows.


另外, 我仲買o左一本過期"婚禮"雜誌同一本新娘化妝髮型o既書....

今次o既收獲都好豐富, 不過又洗o左好多錢喇.....又要繼續慳錢...

沒有留言:

張貼留言