2007年7月21日 星期六

化妝班: Lecture 2 - 修眉 + 畫眼線

琴晚係化妝班o既第二堂, 我一夠鐘就立刻執袋撇, 所以我同妹妹未夠 6:20pm 就上到學校喇!!!

是日主題就係"修眉 + 畫眼線"



老師話人o既面如果係on scale o既話, 係可以平均有五隻眼o既闊度....如何決定眉同眉o既闊度呢? 答案就係一隻眼喇!

之後, 就輪到點樣分眉頭, 眉峰同眉尾. 眉頭係要同隻眼垂直, 而眉尾就要同下巴成對角線, 眉峰應該同眼珠垂直, 但亦可與下巴成對角線. 另外, 眉尾係一定要高過眉頭, 成條眉o既比例應該係眉頭至眉峰佔2/3, 眉峰至眉尾佔1/3.

講解完畢之後, 就到我地自己同自己修眉. 老師會逐個去睇, 唔知點解, 到我o既時候, 佢就係話我眉尾短, 要留, 但係就無落手幫我修....我見其他同學佢都有落手幫佢地...

接住落o黎, 就係教畫眉. 首先, 我地要o係張紙上面用鉛筆畫, 基於我o既美術天份有限, 所以畫極都唔自然, 都唔似一對眉, 反而妹妹畫得好好多.....o向張紙畫完之後, 就到我地自己畫喇. 自己畫就梗係容易o的啦, 因為無咁覺眼嘛...

畫完眉, 老師見仲有時間, 佢就教埋我地畫眼線. 原本畫眼線唔駛張塊鏡對住自己, 然後單起其中一隻眼去畫. 而係張塊鏡放o係下巴度, 然後眼向下望, 跟住就將o的眼睫毛逐條逐條連住. 咁畫完之後對眼就會精神好多....

我覺得畫眼線好難, 自己唔識得同自己畫. 返到屋企, 我地就試下自己同自己畫, 用Shishedo o個支liquid eyeliner 就易畫o的, 可能同顏色有關, 上堂用o個支眉筆太淺色, 畫o左都睇唔到.

沒有留言:

張貼留言