2007年7月18日 星期三

我要見好呢份工 - Part 2

我都知自己今次in 得唔係咁好, 個 interviewer 淨係一味問我有無問題問, 問完standard o野, 仲邊諗到有乜o野要問咩.....

算把啦, 都係忘記佢, 雖然人地係大大大公司, 但係佢同旗下公司完部都唔係 listed in HK, workload 又大, 加上升職o既機會又渺茫...

 另外, 阿老闆琴日同o左我阿姐傾加我人工o既事, although 有提好過無提, 以佢做o野o既速度, 都唔知幾時至真係加俾我o者....就算加, 都唔知佢會有幾慷慨, 肯加我幾多o者....

沒有留言:

張貼留言