2007年7月6日 星期五

我要見好呢份工!!

 呢排公司好忙, 因為要出circular, 所以日日返工都只係對住同一份文件, 不停咁英文對英文, 英文對中文, 睇到眼都矇埋! 令到我o既搵工大計都delay o左一段時間.....

今次有回音喇, 今晚開緊OT o既時候, 突然收到電話, 原來係 Jardine 打o黎o架, 叫我星期一晚去interview 呀!! YEAH YEAH!!!!

有得IN, 就代表有機會啦!!!今次我一定要溫定書, 做好preparation o架, 要好好把握呢次機會....我立即走去同Ceci 講, 佢話我request 得太低喇, at least 都叫多5k 呀, 不過會好辛苦囉, 唔緊要, 我都唔怕辛苦, 最緊要多o的o野學同多o的機會嘛.........呢幾年唔搏, 再過幾年就要好似Rachel 咁, 安安定定, 結婚生仔o架喇....

沒有留言:

張貼留言