2007年7月19日 星期四

美味小肥羊

明明我地都唔係乜o野大忙人, 都唔知點解, 只係一餐三個人一齊食o既飯都要約成個月至可以成事!!!

我地琴晚, 終於可以一齊去小肥羊打邊爐喇!!Yummy! 原本我同花師奶都唔食羊o架喎, 但係我真係非常十分之鍾意佢地個湯底, 仲有墨魚滑同皇帝菜......兩個小時o既任食, 我地一o的o野都食浪費, 不停咁食食食...

同佢地兩個一齊(i.e. 花師奶同Pris)真係好開心, 大家可以好舒服咁傾計, 鬧人都得, 唔駛好似o係公司咁, 講o野要就住就住....

不過, 都唔知我地下一次食飯又要約幾耐喇....或者下次等我加人工之後請佢地食餐飯啦....

沒有留言:

張貼留言