2010年1月4日 星期一

你做初一, 我做十五............

話說, 我team 的"好"同事, 佢計算得咁準確, o向我地一年當中最忙o既時候, 就走去放產假都不特止, 仲要一口氣放多二十日annual leave, 令到我同埋另一個同事做到有氣無"訂"抖之餘, 要等到4月先有得放下假咁辛苦............

於是, 我地就o向2010年第一個工作日, 即係今日, 一返工, 乜都唔做, 再將我地每年一定要放o既連續9日大假mark o左先....由於HR 舊年換o左阿頭, 新人事新作風, 改新例, 從此以後, 唔俾人儲假, 咁我地一不做, 二不休, 將今日一年要清o個另外10日大假, mark 埋..

經我地一番努力後, 2010年所有連住pulic holiday o既前前後後, 已經俾我地加埋阿姐三個人mark 晒......即係新年, 聖誕, 中秋, 國慶, 端午, o既前後都有人放假.....哈哈哈.......

我地呢個部門, 一年之內, 唔係好多個月可以放假, 開board meeting 又唔放得假, 等"好"同事4月返工, 到佢mark 假o既時候, 佢就知味道!!!!佢要放假睇怕都唔可以連住放lu..連一個long weekend 都無呀!!!!

雖然, 我地咁做好無品, 但係鬼叫佢咁衰, 大阿姐都話唔好一次過連埋產假咁樣放3個幾月, 佢都唔理, 我地唯有咁對佢啦......

沒有留言:

張貼留言