2008年8月1日 星期五

Meeting with ESD Friends - 突然鬼混篇

因為要做interim results o既關係, 我呢個星期放工都唔約人, 怕要開OT 要放人飛機就唔好啦, 所以今晚一早預o左要開通宵, 所以唔敢答應阿kiu 妹同小呆去睇佢地o既姊妹裙, 又或者陪LuLu 去confirm 衫....

真可憐呀, 成team  人得我一個無得放工, 鬼叫今次又係我負責做CE o個幾份文件咩....一直做, 終於到9點可以放工喇!!!原想打俾小倫講佢知, 但係佢又臨時下晝過o左澳門, 我又打唔到電話俾佢喎, 我怕佢會一心以為我今晚會好夜, 所以留o向澳門夜d , 等我放工....

好, 試下打俾kiu 妹同小呆, 一於去痴飯食...好o野, 佢地睇完姊妹衫, 可以join 埋佢地兩個一齊食o野...佢地兩隻日本精, 就梗係去食sushi 啦....

真開心, 放工咁攰可以同佢地傾下計, 散下心.....

沒有留言:

張貼留言