2008年8月24日 星期日

婚紗展行極都唔厭~~~

今日又係一年一度同時有電腦展同婚紗展o既8月婚紗展喇!!!!

我同小倫就係2006年8月o個次婚紗展之後決定結婚o架...

首先, 約埋Angel 一齊去買麥當當俾o個幾隻大青蛙做lunch, 之後就搭free shuttle bus 去新翼o既電腦展....好多人呀!!!!傻o架.....好迫呀!!!去到, 我就梗係唔多願去行啦.

等到佢地3個放工, 齊人我地一行6人就轉地盤, 去婚紗展lu.....

真係唔好意思, 咁多人要麻煩FB 個sales - Stella 帶我地咁多人入場...得閒要請佢食o野先得喇...
今日目的, 就係幫Dave & Angel  同埋佢地o既朋友恆哥& Isabella 搵當日攝影, 由於佢地兩pairs 人一齊join, 所以我地好成功地講到一個好抵o既價錢, 仲包晒所有charges, 不過, 我地就講到口水乾喇!!!

搞掂呢樣o野, 都已經差唔多8點lu....於是我地就走去德興大刷一餐喇!!!哈哈哈

沒有留言:

張貼留言