2008年8月10日 星期日

心情坐過山車

話說, 星期三, 即係掛八號風球o個一日, 我個心情同天氣一樣咁差, 因為我部買o左唔夠三個月o既新電話竟然發我脾四, 俾個黑面我睇, 唔睬我喎.....

既然佢咁醒目知道我星期四放假, 幫我安排節目, 我咪順佢意, 星期四送完機就一個人去o左sony ericsson 整機啦....

呆等o左一個半鐘頭之後, 到我喇...埋到counter, 放低部機, 唔夠5分鐘就離開啦....

個CS 話星期五有得拎, 咁我就吩咐小倫幫我去拎啦....

佢都等o左個幾鐘呀....個customer service 哥哥同佢講, "先生, 部機整好喇, 你check 下!" Oh, 有無搞錯, 部機同之後一樣, 根本無整過.......咁小倫梗係叫佢再整過啦....好, 再等....

等多半個鐘, 唔對路, 小倫就走去催個CS 啦, 點知, 個CS 哥哥就話, "先生, 不如我換過部新機俾你啦!!"

Yeah!!!正呀!!!有部新機用!!!雖然之前save o向部機入面o既相無晒, 但係我部機比我玩到有少少花同埋凹o左少少, 依家有部新o既, 仲要一毫子都唔駛俾喎, 真開心....

我o既心情非常之靚, 所以就同小倫去行花墟買花花啦......

返到屋企就拿拿聲執埋星期六去影相o既用品啦......臨出門口o既時候, 小倫叫我返入屋, 拎埋對耳環啦, 或者聽日有時間去街, 可以帶丫嘛....好, 就返入屋拎啦.....

點知, 事隔o左十幾個鐘頭, 即係星期六o既早上, 當我執o野o既時候, 就發現搵唔到我對耳環呀!!!!!!

一直以為, 或者o向我間房無拎到o者, 星期六一返到屋企就再搵啦, 反轉間房都搵唔到呀!!!!!!!新屋o個邊, 小倫搵過又話無.....

我真係好唔開心呀!!!!!心情跌到落谷底呀!!!如果只係一對普通耳環就話無所謂o者, 但係呢對係鑽石耳環o黎o架!!!仲要價值五位數字o架!!!唔單只心傷, 肉痛, 直情出晒血喇~~~~~~~~~~~~~~~~

雖然我都知搵得返o既機會好渺茫, 但係, 我都好多謝安慰我o既一班好朋友呀!

沒有留言:

張貼留言