2008年8月7日 星期四

做了一日隱形人

經過o左今日, 我發覺原來有好多朋友仔都好關心我o架......

雖然我地只係o向網上面結識, 但係佢地對我好好呀!!!!俾我o既感覺好warm 呀!!!!

話說, 今日係小倫阿姨同表弟返美國o既日子, 我見出完results 無乜有大問題, 所以今日就可以放一日compensation leave 啦....

而我個電話無啦啦玩o野, 琴日開始唔啋我, 我好傷心...

咁我今日又出o左街, 所以無上到esd, 又無開msn, 公司email check唔到, 連voice mail 都聽唔到呀!!!
於是, 一班ESD 11月o既好姊妹開始通緝我喇!!!!Sorry 呀!!!我唔係有心做隱形人o架....

見到佢地o既posts, 聽到咩咩同NN sweet sweet o既voice mails, 一返到屋企online, 小呆就搵我, 我真係好感動呀!!!!

沒有留言:

張貼留言