2008年2月16日 星期六

二月婚紗展

今日去o左九龍灣接小倫放工, 食完lunch去o左灣仔又行wedding expo 喇!彷彿呢樣已經成為我地o既節目呀!!!!平時我地去都係湊熱鬧, 今日o既主要目的係陪佢o既新同事 -- Dave 同佢女友 Angel 四圍睇下o野, 因為佢地打算09年年尾結婚, 真係好喇!!!

由於佢地乜o野都無乜ideas, 所以我地樣樣都睇下, 主要睇下d 婚紗相外景, 因為佢地鍾意d 自然o既相, 唔想要咁standard....同埋, 都有睇下d 租衫呀.....正如我地第一次行咁樣, 佢地又要睇, 又要聽, 真係頭都大埋呀!!! 我地就無乜所謂啦, 反正我地最鍾意就係四圍八, 湊熱鬧o架喇......

有一樣o野我覺得都幾開心o既就係, 有幾個之前sell 過我地o既sales佢地都認得我地, 仲係主動同我地打招呼o添....最厲害o既就係之前有一個Monalisa o既sales --Rachel,  我地最後都無幫襯過佢, 但係佢都好主動走o黎同我地打招呼. 原來ML 同FB o既老闆依家開多o左一間行比較高檔o既路線, sell 外景同埋租衫....佢話ML 最top o既cam man 全部過晒o黎新公司呀, 依家佢地o既package 真係好抵, 有得影外景之外, 仲可以去埋ml/FB 影室內, expo join 仲有$6000 cash refund 呀...用o黎租衫都得呀...而且, 仲可以造一套自己鍾意o既晚裝, 如果以造租o既價錢o黎睇, 真係抵都爛.....如果我唔係已經join o左租衫, 我一定會幫襯呀!!!

原本我都想睇下PN o既戒指, 但係真係好多人喇, 唔想排咁耐隊, 又唔想阻住Dave 佢地, 所以我地七點幾就走喇......

跟住, 去o左德興打邊爐, 佢地都係邊爐精呀....仲已經約埋下次一齊去食小肥羊o添!!可惜, 佢地約o左屋企人睇戲, 所以食o左無耐就走喇......真係唔好意思喇, 揀o左呢間打邊爐, 今晚上菜又咁鬼慢, 令到佢地都唔係食o左好多o野咋......

總括今日, 我都好開心呀, 識多兩個朋友仔!!而且, 同Angel 又好o岩傾o添!!o向expo 入面, 又見到Pingu 同運動人, 仲有靚太同闊佬呀!!!不過, 可惜, 唔係有好多時間同佢地傾計, 真係唔好意思喇....
 唔該晒Sam 哥幫我地影相呀!!

沒有留言:

張貼留言