2008年2月10日 星期日

新年速記

年初一 : 平平安安o向屋企, 因為天氣實在太凍喇. 加上, 我地又唔駛去拜年o既, 所以, 我o向屋企o訓o左成日, 而小倫又係因為仲有唔舒服, 所以都無出去拜年.....

年初二: 因為我要避難, 所以一早起身, 化好妝, 換好衫就去o左小倫屋企喇....佢今日好少少, 我地就出o左去佢婆婆屋企, 同婆婆公公拜年呀....坐o左一陣, 就去旺角行o左個圈, 就返o左大埔同小倫daddy, mummy 食晚呀...

年初三:雖然今日係赤口,但係我地都出街去拜年呀, 我地去o左阿餅同miu miu 屋企玩團拜呀!!!仲食埋我地Free Units o既開年飯o添.....我地仲玩抽利是o添!我同小倫好好彩呀, 我地兩個都抽到大利是呀!! ^ V ^


年初四 : 就到去Phoebe 屋企逗利是喇!!!哈哈, 今年只有我同小倫, 同埋婧婧有份收利是咋, 出年, 就得婧婧一個呀!! 今日婧婧好叻呀, 識得俾個好可愛o既笑容俾我地睇, 哈哈.....

沒有留言:

張貼留言