2008年2月11日 星期一

小倫生日

今日係小倫生日呀, 亦係第一日開工o既日子...

一返工, 大家食完早餐就開始派利是喇.......

呢間公司d 人好得意o架, 你唔駛行去同人逗利是, d 已婚o既同事會自動走埋o黎o架....

好快, 又要開工喇....最衰遇o岩係high season, 如果唔係就請假陪小倫四圍去玩啦......

所以, 雖然有好多o野未做好, 但係一放工我就走o左喇....今晚我地去沙田食飯呀.....食飯之前, 我地去o左睇相機呀....

因為小倫想買過部傻瓜用o既傻瓜機俾我用呀, 但係睇來睇去都唔係好o岩呀......不過, 今次應該會買Canon, 雖然Sony o個d 係好靚仔, 但係唔多實用呀.....

運完吉, 我地就去搵地方食飯呀.....但係, 揀o左好多間都唔知食乜好, 所以最後都係好求其咁去o左西田食日本o野就算喇....真係唔好意思呀, 小倫, 要你生日都食得唔開心o添....

因為今晚太凍喇....所以食完飯無再行街街, 就返屋企喇......

小倫, Happy Birthday 呀!!!!

沒有留言:

張貼留言