2008年2月14日 星期四

最後一個情人節

今年, 係我地最後一個情人節, 可惜, 一d 都唔浪漫, 又無驚喜, 當然梗係連玫瑰花, 禮物同朱古力都無啦.......唉, 同舊年真係差得遠喇......

因為想一放工就撇, 所以今日都要繼續努力工作, 務求唔要OT, 準時走人啦~~~今日雖然好凍, 但係唔想情人節都著得咁樣衰, 所以就無著羽絨返工, 全日都係凍到陣呀.....

唔知係唔係今年加價加得太犀利呢, 竟然全層樓少o左好多花送o黎喎...都好, 少d 人收花, 我無花收無咁礎眼嘛......

Lunch o既時候, 走o左去City Super 買朱古力留番夜晚去唱 K 時送俾佢地呀.....

今晚, 我地又一行十人去慶祝情人節呀.....鬼咩, 舊年我地兩個諗住靜靜地兩個人食下buffet, 竟然俾人話我地點解唔預佢地呀, 所以, 今年我地又繼續一齊過呀.... 今晚有我地啦, 劉氏伉儷, 呂氏伉儷, 仲有阿羊同琪琪, 蘭子同Frankie. 雖然係一d romantic 都無o架喇, 但係總算夠熱鬧, 大家都開開心心啦......

沒有留言:

張貼留言