2012年1月17日 星期二

一年一度買鞋

嘩哈哈!!!!鞋怪又出動喇!!!!

雖然好似已經有好多鞋咁, 但係都仲要繼續買, 尤其係一見到大減價, 就會自自然然走埋去俾錢O架喇.....究竟, 我係唔係中O左魔咒呢??

我平時好鍾意趁 i.t. 大減價時入貨, 因為真係抵好多O架......減價完, 買多幾對, 再有折喎, 折上折, 以平均成本法計算, 真係抵到爛O架.....

其實尋晚去到同小倫婆婆食完團年飯返大埔行i.t., 已經睇中O左幾對鞋O架喇.....只可惜, O岩款, 唔O岩色, O岩色又唔O岩size.

點知, 今晚俾我唔覺意行過第二間O既時候, 又見到尋晚睇中O個幾對喎, yeah!!! 又有得買新鞋lu......真開心.....

可惜, 其中一對波鞋原來係新款, 所以, 無stock, 買唔成, 唯有買第二對啦......

就係咁, 短短半個鐘, 就俾我掃O左4對鞋喇.....話時話, 今晚幫我拎鞋O個個sales 哥哥仔好好人, 好落力幫我check stock同size, 抵讚!!!!

返到屋企就知衰喇.....唉................無地方擺鞋呀!!!!

我真係好需要一個衣帽間至掂喇!!!!!


我無亂買O架....今次O既戰利品主要係為O左返工O架, 唔通日日著同一對鞋返工咩.....梗係要買多幾對襯下衫O架嘛.....wakaka~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言