2012年1月23日 星期一

BB的第一個年初一

今年係bb 首個年初一, 不過, 佢實在太細個喇, 只係得兩個月人仔, 所以,佢基本上係乜都唔知, 任由我地將佢包到隻糉仔咁出街拜年.

一如以往, 首站就梗係去小倫婆婆屋企團拜啦, 太婆見到bebe豬呢粒曾孫, 開心到見牙唔見眼呀, 可惜, 懶惰O既bebe掛住瞓, 成屋人都嘈佢唔到, 正一爛瞓豬.

跟住, 我地再去小倫大伯伯娘屋企喇, 個個大人見到咁細個bb都好開心, 不過, bb都係無乜反應, heehee....

最後一站, 到去小倫爸爸O既好朋友-- 李婆婆, 屋企拜年, 小倫佢地一家人同李婆婆一家人感情好好, 好似一家人, 所以,年初一必定要去呢度O架. 呢家人O既感情好好, 去到會覺得好warm, 好熱鬧呀!!!

折騰O左大半日, 終於完成一年一度O既拜年行動, 我地去apm食late lunch 喇. 往年我地會去家傳滬曉食, 不過, 今年轉下口味, 改去PizzaExpress, 又幾好味喎!!!!



我地差唔多四點先開餐, 好鬼肚餓呀!!!

當中O既baked dough balls配埋garlic butter 同埋pesto rosso (即係香草醬), 好好味呀!!!有機會要自己試下整先得.......

食飽飽都係時候返屋企喇, 因為今晚仲要抽老爺O既大利是呀!!!!

今年bebe豬成舊飯咁, 出年新年佢識行識走, 應該好得意......

沒有留言:

張貼留言