2012年1月20日 星期五

有機紫心蕃薯包 - 2nd attempt

上星期o既紫心蕃薯包唔成功, 今晚要再接再厲, 試多一次, 因為我阿姐知道我嫌上次跟平時訂有機菜o個個supplier D 有機蕃薯唔夠紫心, 所以佢幫我o向佢屋企樓下間Taste 度買另一種有機紫心蕃薯.



呵呵呵, 今次終於成功喇. 顏色好靚呀!!!!終於有我心目中想要o既顏色, 而且仲好軟熟呀!!!!!

今次我都係用Quick Mode:Basic White Bread

Milk 3/4 cup
Bread Flour 2 cups
蕃薯 70G
其他yeast, 糖, 鹽O既份量就同recipe 一樣

沒有留言:

張貼留言