2012年1月12日 星期四

失敗的有機紫心蕃薯包

星期一又夾埋同事一齊訂有機菜, 雖然家下成日要返去湊bb, 我同小倫已經無再煮飯喇. 但係, 見到今次o既order form 有日本種紫心蕃薯, 平時只係有黃心蕃薯咋....

小倫早兩晚出trip 去o左澳門, 今晚等埋佢返o黎就開工試下新發明喇!!!!

網上, 有好多o既recipe 都係有餡包, 即係用d 蕃薯蓉做餡, 搓完粉之後, 加埋餡就放入焗爐焗. 另外o既recipe 都係叫"17小時冷藏中種法", 嘩, 一聽到要17小時, 就真係怕怕喇.....就算有幾好食都係假啦, 除非我唔駛返工之餘, 又乜鬼都唔駛做就得o者.



今次唯有打天才波喇. 首先, 將洗乾淨o既蕃薯隔水蒸30分鐘, 跟住就去皮, 用匙羹壓成蓉, 真係好香蕃薯o既味道....不過, 點解唔係平時見到o既深紫色o既.......wuwuwwu.....



事到如今, 唯有繼續落去, 或者出o黎o既製成品又係另一回事呢....於是, 抱住一絲希望o既心態繼續加埋其他材料落去個麵包機度, 等出爐喇!!!

幾時加蕃薯蓉呢? 等到搓粉搓到差唔多時候先至逐少逐少加. 至於份量方面, 因為蕃薯本物已經有水份, 所以牛奶方面, 我減到半杯, 而且蕃薯本身已經係澱粉質, 所以高筋粉o既份量亦都減o左少少, 只係1 7/8杯.

凌晨4點鐘起身收包喇......好眼瞓呀.....聞到就好香喇, 唔知入面係點呢.......極速拎o左個麵包出o黎放涼, 跟住又返上床瞓多2粒幾鐘先.

6點半又再爬出身切包喇......叫o左小倫兩次, 呢條友仔都係無反應, 唔睬我, 唯有自己一個人出廳切包啦, 平時係佢幫我切o架. 一切開, chur, 同平時整白麵包一樣, 連丁丁紫色都無.......大失敗呀!!!!好唔開心咁切好個麵包, 洗埋d 用具, 再返上床瞓多15分鐘先起身返工......

唔計顏色o既失敗, 味道都只係聞到少許蕃薯味, 食落又唔多覺....不過, 加o左蕃薯o既麵包, texture 就唔錯喇,比平時o既白麵包更加鬆軟.

下次再買過第二種有機紫蕃薯再試下先!!!!

沒有留言:

張貼留言