2009年11月6日 星期五

Dinner @ Deluxe Wine

今晚約o左幾個以前一齊o向灣仔返工o既舊同事飯聚, 地點當然係我地o既地點 -- 灣仔啦.....

地點 : Deluxe Wine@J Senses




我第一次o黎呢間餐廳食飯, Hester 就幫襯過食lunch, 覺得都ok, 所以就揀呢度俾大家試下啦....

唔知係唔係我地算係約得早, 定係間o野無乜生意呢, 我地7點鐘去到, 都無人o既, 得我地一枱客, 其他客人主要係o黎飲酒.
當大家等緊仍然留守舊公司o既Jacqueline 放工o既時候, 我地梗係"食住等" 啦.....先叫兩個snacks 食下先....

(1) 白酒煮蜆配法包<-- my favourite
不過, 酒味唔算濃, 蜆就好新鮮...
(2)意式Parma Ham Pizza
味道都唔錯,parma ham 唔會過咸
6件, 一人一件o岩o岩好夠分
等埋Jacqueline o黎到, 我地就order o左2 sets 二人餐. 因為二人餐好多碟都有兩揀, 所以我地唔駛用腦諗, 就可以食晒成個餐o既唔同款式喇....

(i) 前菜5味 (日式枝豆, 燴蕃茄, 韓國kimchi, 大豆芽, & 薯角)
(ii) 軟殼蟹salad and/or 三文魚刺身配水牛芝士
(iii) 海鮮刺身
兩隻蠔好大隻, 又新鮮, 真肥美!!!
(iv) 餐湯 - 左邊呢款係豆腐海鮮湯; 右4果款係西式薯仔蜆仔湯
兩個湯都好鮮味, 好飲好飲 !!!
(v) Main Course :
一set 二人餐可揀兩款, 所以我地可以揀四款呀!!!人人都可以試唔同o既食物, 真係好...
左上: 燒巨型蘑菇; 右上: 吉列豚肉;
左下: 鹽燒鯖魚; 右下: 和風牛肉
蘑菇比預期失望, 豚肉又太乾, 鯖魚同牛肉就最好味!!!
(vi) 仲有飯及意粉
反而呢兩樣份量好夠
(vii) 仲有甜品 - 綠茶布甸同飲品o添......
食飽飽我地就返屋企lu......


沒有留言:

張貼留言