2009年11月9日 星期一

結婚一週年 -- 下集

今日我地兩個繼續偷懶, 放多一日假, 休息下....

所以, 起身後, 打俾阿媽, 叫埋媽咪一齊飲茶....我地兩隻慢吞吞人, 梗係又係阿媽到先, 搵埋位我地先到啦

飲完茶, 我地返上樓計劃下今日去邊度玩好啦.....

原先想去南生圍影相呀!!!哈哈哈.....天真o既小倫, 原來以為南生圍係一個公園喎...見多識廣o既我, 就解釋俾佢知, 南生圍只係一個好小o既地方o架咋....

加上, 今日天色麻麻地, 多雲, 未必會影到日落, 不如改地點啦, 下晝先入南丫島, 去到都天黑啦, 又係o徙氣.....左諗右諗之後, 不如就去西九海濱長廊啦!!!!

坐車去到九龍站落, 我地先上o左去影下d 靚樓先.......嘩, 真係唔知要打幾多世工, 先夠錢買一個單位呀!!!!

8完一輪, 我地又再搵路行去西九海濱長廊喇...都搵苯o既, 附近都係明確o既指示路牌, 真係搵鬼去喇....

好唔容易, 見到目的地啦......

車...............呢個地方真係不值一去呀!!!乜都無得睇, 設計又簡陋, 附近又多地盤, 去一次乜都夠喇...唔會有第二次囉!!!!

行完先黑, 我地行返入去Elements 啦.....呢d 有好多貴o既舖頭, 但都唔覺有人會行o既....如果我係遊客/有錢人, 都寧願行IFC  啦...

我地見未肚餓, 於是去o左哈仔, 食o左個好豐富o既high tea set 就返歸lu....



沒有留言:

張貼留言