2009年11月8日 星期日

結婚一週年 -- 上集

眨下眼, 咁快就一年喇......

舊年o既今日仲記憶猶新.

今日我地無乜特別o既慶祝活動呀, 因為小倫一早就要出去美孚幫阿羊搬屋, 朋友叫到無計啦, 上次我地搬屋阿羊都有o黎幫手..不過, 無估到咁o既, 上個月o既拍拖求婚婉念日要幫阿餅搬屋, 今日結婚週年就到阿羊......唔知幾時又到我再搬屋呢???

就係咁, 我日頭有好多時間可以陪下阿媽喇, 又或者係叫阿媽陪下我啦....

小倫四點幾就返到大埔喇, 休息一陣, 梳洗下, 我地就出發去食飯喇...因為舊年擺完酒有張餐券送, 所以我地專登留返今晚去食, 慳返餐. 之前openrice 都知, Marco Polo o既buffet 唔多好食, 不過, 唔駛另外俾錢就算啦.....

開飯前, 我地先去Swaroski買我地o既週年禮物 -- 水晶Bear Bear, 我地決定以後每年買一樣水晶bear bear 做禮物, 慳返唔少腦汁, 唔駛每年係咁諗買d 乜做禮物好...

結果, 搞到遲o左半個鐘先去到o添....好在, 都無蝕底到, 反正都無乜好o野食, 都只係一般o既酒店自助餐咁囉, 有長腳蟹, 有生蠔, 翡翠螺, 但係唔算得上多款式, 叫做樣樣都有少少咁, 但係總算新鮮, 食食下, 有waiter拎o左碟鮑魚俾我地, 話一人有一隻o架!!!!既然呢餐只係自己補少少錢, 都算過得去,但係, 如果要我full pay, 就一定唔會揀呢間囉, 三百幾蚊一餐有好多好選擇...

(食物款式真係唔算多, 但起碼都係新鮮o既......至於熱食o既東風螺同花甲就唔駛自己等, 埋去counter order, 過一陣就會有人拎埋o黎)


(我對熱葷無乜興趣, 只係永其食少少......食食下, 大人拎個大包過來, 原來係每枱都有o既organic bread, 真係唔該晒, 咁細心驚我唔飽俾佢包我食. 無幾耐又有人拎兩隻鮑魚過o黎, 又係一人一隻free o架喎......味道都ok, 起碼無我最憎o既果皮味)

食飽飽之後, 我地去玩舊年重遊喇....由一樓o既Cafe Marco 落返去地下o既百年廳, 回味一下一年前o既今日o既時光....估唔到今晚無人擺酒喎, 所以可以o向度留耐d, 影下相喇....哈哈哈~~~~
一週年o既結婚紀念日就係咁平平淡淡過o左喇......不過, 都算好開心.....而呢一年都總算過得好開心!!!




沒有留言:

張貼留言