2009年8月17日 星期一

心水單位 ≠ 心水價錢

星期五晚, 接到相熟o既地產經紀o既電話, 通知我地o向我地比較鍾意o既兩座其中一座有合我地心水o既單位放盤, 於是, 我地就約好星期六傍晚去睇樓喇....

無錯, 我地係非常無聊咁年頭買樓, 依家又想換樓.....正確d 講, 係一直都有換樓o既想法, 依家住緊呢度對我地有咁多無聊o野o既人o黎講有d 迫, 如果可以的話, 我係想換間大少少o既單位.
講真, 我地已經對個單位o既間格同座向非常了解喇, 因為個單位好多年無成交過, 之前又係放租o既, 八掛o既我地一心去望下個單位有幾殘啦..

上到去一睇, 唔, 第一個印象係比我地心目中好, 可能係個業主有略為翻新, 地下又換o左做磚; 不過, 間屋未至於完全合我地o既心意, 高就夠高喇, 又向東, 睡房望到o既海較舊居o既景觀好.
可惜, 呢位放盤o既業主實在太進取喇. 不單只一毫子都唔肯減, 仲話下星期會加價...

實在太唔值喇.....即使依家樓價上升, 但係個單位根本唔值呢個價, 就算我地買返o黎, 一定要大執一番啦, 因為呢個單位將原先兩間房有所改動, 唔係太合我地心水呀!!!!

雖然運o左一晚吉, 但係都唔錯丫, 起碼俾我地有心理準備, 知道呢個座向o既單位實際係點, 他朝有一日遇到o岩價錢的話, 就可以一睇就落票啦 (哈哈哈, 正傻婆, 又o向度發夢喇 !!!)

放心, 呢d 單位無錯係少放盤, 但又唔代表一定無o既, 一於俾d 心機等下啦......

沒有留言:

張貼留言