2008年1月6日 星期日

探訪新居 : Pingu + 運動人

琴日, 我地o向新天地揀完衫, 就拿拿林碌返去大圍喇, 因為我地原先無預到咁夜, 所以要麻煩運動人去搵位食飯先.....真係唔好意思喇, 要佢一個人戇居居坐o向張空枱度等我地三個.....

好在, 由九龍塘返大圍好快o者....我地今晚去o左佢地屋企附近食泰國o野, 正呀, 好好味呀!!!!平時, 我地兩隻人食飯都唔可以叫咁多樣餸, 今次有四個人, 可以叫多d 餸喇!!! 又真係好多餸, 我地叫o左蝦刺身, 無骨鳳爪, 炸蝦餅, 串燒, 炒通菜, 炒蟶子, 波羅炒飯, 生菜包同鑲雞翼, Yummy!!

食完飯, 我地就梗係上去佢地屋企八掛下啦.....參觀完佢地屋企, 睇相簿就梗係指定動作啦......跟住, 我地就傾計, 嘩, 傾下傾下, 竟然都傾到兩點幾呀!!!!哈哈!!!真開心 ^ V ^

返到屋企, 仲俾阿媽問我, 有乜o野咁好傾, 要傾到咁夜呀, 哈哈~~~~

沒有留言:

張貼留言