2008年1月12日 星期六

不死傳說 - 張國榮

今晚無去街, 留o向屋企食飯, 咁o岩睇到港台呢個節目....其實之前都有睇上果幾集, 其中一集係講梅艷芳, 一直都覺得好惜, 因為佢d 歌真係好好聽, 佢呢d 先似明星, 依家o個d 只係歌手咋....

今晚講另一個我好鍾意o既明星 -- 張國榮, 可能我真係老啦, 我覺得佢好正o架, 同依家d 歌星真係無得比, 唔好話我係劉德華fans, 我都覺得連劉華都好難同佢compare o架....



我咁耐以o黎, 只係睇過佢一次concert 咋, 就係當年好有talking point o既 2000 年演唱會, 我仲好記得o架..真係十萬個正, 如果當年唔睇, 就真係後悔喇....

另外, 好難忘o既就係2003年4月1日o既晚上, 當晚, 我同埋爸爸媽媽, Phoebe, 格格一齊o向LCX o既魚一丁為Phoebe 慶祝生日, 因為SARS o既緣故, 我地仲係帶住口罩o添呀, 點知食食下飯, 小倫打o黎問我有無聽新聞, 就係張國榮死o左, 我地當時一d 都唔信呀, o個晚仲以為小倫呃我, 我地仲鬧交o添.....呢個確實係難相信o既事實嘛....

今晚一路睇, 尤其係講d 人點樣懷念佢, 我d 眼淚就一直係咁流喇....

沒有留言:

張貼留言