2007年9月16日 星期日

Meeting with ESD Friends - 915韓燒夜

琴日下晝, 陪Miu Miu 同阿餅上去小花媽咪舖頭揀完男禮之後, 我就去o左銅鑼灣等小倫收工, 因為我地又約o左ESD o的朋友仔一齊去食韓燒.

琴晚有好多人呀, 仲多人過上次打羽毛球, 除o左上次見過o既Kathy & 阿鵝, 檬檬同檬少, seven & 大俠, Kiki 同肥牛, 兔兔, Pingu, 靚太, 仲有第一次見o既kkcy, prettyangel 同三眼仔.  之前, Kiki 一路都話仲等緊師父擇日, 原來肥牛已經有日子o架喇, 不過特登等到星期五先至同Kiki講 "我地出年今日結婚喇", 真有心思!!!!

琴晚真係好開心, 唔覺唔覺, 我地都食o左3個幾鐘, 我地仲一齊影o左大合照o添!!!

沒有留言:

張貼留言