2007年9月4日 星期二

無聊的我

對於工作, 我其實係十分之熱愛, 甚至乎有D工作狂o添! 我很喜歡自己的職業, 唔好問點解, 鍾意就係鍾意, 縱然係閹悶.

而家呢間公司, 外界人睇o黎, 十分理想, 每日準時返工, 放工, 毫無工作壓力, benefits 又好, 份雙糧又唔錯. 可惜, 呢度o既制度唔得, 制度唔得都無得complain, 鬼叫係大公司, 大公司自然有佢o既一套不公平制度同規矩, 遊戲規則係咁, 你唔可以say no, 只可以揀自己唔玩.



我最頂唔順o既係我同team o既同事. 我未試過一日都唔同我o既teammates 傾計. 以前就算唔鍾意LTK 做o野o既態度, 我都會同佢吹下水, 佢都會同我講下無聊o野...

而家, 我日日都得閒到只係坐o係度, 上網, o係esd 到同人傾計, 或者同自己D friends 傾電話, 生活變得毫無價值. 不過, 其他人偏偏就唔係咁, 成日好似好多o野做咁, 唔係阿姐出聲叫分o野出o黎俾我做, 我都唔會有o野做.

最難頂就係日日都要一齊去canteen 食lunch. 但係大家都唔會出聲講o野. 我最討厭D人做o野慢吞吞, 我明明已經食完飯, 仲要浪費我o既時間去坐o向度等埋其他人食完至走得.

再加上一個亂派job o既senior manager, 都咪話唔激氣. 都唔知佢係胡塗, 定係貪方便, 有Do野我地明明分o左人人做唔同o既o野, 佢次次都唔理, 亂叫人做, 而接job o既人, 又"好好心"咁好樂意咁做. 離譜!!!!

總之, 希望快D 到出年, 出埋份雙糧我就搵工,

離開呢個鬼地方!! 又或者, 唔該有人好叻咁, 快D 轉工, 離開我視線範圍, 唔好阻住我!!!

沒有留言:

張貼留言