2012年6月27日 星期三

Lunch with MoMo小姐

尋日同晞晞玩完, 今日就到Momo 喇....

要去同momo玩, 都幾辛苦O架....要山長水又遠咁入去西貢搵佢, 平時有 Priscilla 做我司機就方便, 今日無司機, 我就要自己坐小巴入去喇.....




哈哈哈, Momo應該拜我為師啦, 同我一樣, 都好揀飲擇食O架......氹O左好耐, 先肯食得完佢份lunch.....

除O左momo, 花師奶O既細女, 貝貝,都好得意呀~~~~眼仔碌碌, 勁似媽咪呀!!!!非常公平, 兩個女, 一個似daddy, 一個似mummy. 兩個同樣可愛.

可能, 今日係momo主場, 所以佢無平時咁怕生補, 肯同我玩, 不過, 我抱貝貝, 佢會唔鍾意.....

Momo係一個好爛玩O既小朋友, 佢有無窮O既精力........

同momo講故事, 玩泥膠, 一個快樂O既下晝好快就結束喇........

沒有留言:

張貼留言