2012年6月26日 星期二

Hello 晞晞

終於又到我放假喇...

今日O既行程又係湊B 啦.....不過, 今次唔係湊我心肝寶貝, 而係去湊晞晞呀!!!!
Pingu 坐緊月, 得佢一個人O係屋企湊住個B 都幾攰O架, 而且我又特別變態, 鍾意抱newborn baby, 難得有newborn 俾我抱, 梗係要去啦.......hahaha

晞晞都算乖呀, 幾易湊, 佢同bebe豬唔同, 佢好肯飲奶, bebe 豬一餐奶食得好慢O架.....果然, 男仔同女仔好唔同.

不過, 晞晞瞓覺就差D, 成日好似好驚咁. 唔知係唔係早幾日俾O個個工人姐姐大力"栓"門驚親, 所以要成日抱住, 安撫佢.............

Lunch, 我地就去同埋Pingu 媽媽, 仲有大隻謙一齊食茶.........大隻謙真係好鬼趣緻.......



等到小倫收工O黎接我走, 我今日做babysitter O既工作又完成喇......

沒有留言:

張貼留言