2012年6月29日 星期五

Happy Tea @ CU

早兩日O向面書同Rebecca 傾開我放假, 即刻約一齊tea 一tea啦...反正好耐無見面同傾計喇.....

Rebecca 係我O既其中一位好叻O既大學同學, 同我呢D 懶學生非常之唔同. 不過, 講又真係好奇怪, 我地平時好少接觸同聯絡, 以前又好少同班,因為佢係主要讀literature, 而我係讀linguistics, 但係大家O既感覺好close, 極少見面都有好多話題.

既然Rebecca 依家office 係我地親愛O既母校, 咁見面地點就梗係約返O係中大啦......



能夠O係呢個咁地靈人傑O既地方返工, 真係幸福喇~~~~

今日O既天氣非常之好, 藍天白雲......

當然食tea 就係一個excuse 啦....大家又傾到雞啄唔斷啦~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言