2010年12月8日 星期三

公司新policy

之前收到風, 公司又改HR grading system, 今日終於都出o左memo 喇.

美其名係跟group policy, 精簡架構, 方便大家, 實際係同你地班友仔講, 以後唔駛旨意扭計要升職.

以我地呢個job title o黎計, 以前係分4 個grade,人生比較有希望, 因為可以透過升grade o黎個大幅加人工, 以後就無呢支歌仔唱喇! 以後想加人工, 慢慢等每年全公司一齊加o個一千幾百啦......



都唔明d HR 點解會咁無良心, propose d 咁o既policy 出o黎, 唔通佢地自己唔想升職加人工咩!!!!!
雖然我明白, 做HR 有時都身不由己, 因此, 自從做過幾年HR 之後, 我就決心從此洗手不幹, 唔去做埋呢d 兩面唔討好, 要違背自己良心o既工作喇....

講返新policy, 好在, 我趕得切o向實施新policy 之前, 升多一個grade, 加o左人工咋, 如果唔係, 從此就會好似我個"好"同事咁, 升職無望o架喇!!!!

沒有留言:

張貼留言