2010年11月20日 星期六

English scones & 柚子蜜蛋糕

今日確實無聊得閒, 加上去完旅行咁耐, 都未開過爐, 一決定開下爐.

小倫要返工, 阿媽約我飲茶又俾我耍走佢, 十點幾醒O左就開工喇....之前, O向網上面都search o左好多整scones o既食譜, 但係好多都係加汽水O既, 我個人覺得唔係幾好, 又要無啦啦去買罐汽水, 而且汽水糖份太高. 搵O左好耐, 終於搵到個比較O岩心意O既, 一於試下. 自己再改量少少, 第一次整, 唔好整咁多, 少少地, 整住6個先啦.




論樣貌, 就唔多似, 不過, 味道就唔錯喇, 好香, 唔太甜, 而且夠鬆軟. 下次可以加d chocolate chips O添, 傳統O既英式scones 係要加提子乾O架, 因為我係唔食提子O既, 所以一定唔會加.

夜晚, 小倫睇緊波, 我又要自己搵O野俾自己玩. 所以, 又試新O野. 今次試下整柚子蜜蛋糕, 反正屋企有齊晒材料:

步驟都好簡單, 都係打軟D 牛油同糖, 再加蛋黃, 篩粉, 將蛋白打至企身, 最後O黎個大混合, 咁就禮成喇. 嘻嘻, 又係第一次試, 所以我O既份量只係做半個O架咋. 早知就用個細O既長形模啦, 好睇D....

焗20分鐘之後, 就有得食喇...

個樣都幾靚仔丫.... (我自己講.....wakakaka)....

味道都唔錯, 可能因為我加O左好多好多柚子蜜呀!!!



沒有留言:

張貼留言