2010年3月15日 星期一

出門遇貴人

Annual Results 過後, 終於有少少時間可以鬆一口氣....

於是, 我見悶悶地, 不如搵d o野俾自己忙下, 打發下時間都好丫....

就係咁, 同小倫講, 不如就當我9月尾o既annual leave 我地真係會去歐洲, 俾我無聊地plan 下行程啦....

我o既無事忙就係咁開始喇.....



呢幾日, 不停咁上網, 睇下人地o既blog 去過邊d 地方, 有無乜o野地方吸引啦. 估唔到小倫都跟埋我一齊癲喎!

佢今日咁o岩同個做travel agent o既客傾開計, 估唔到呢位小姐竟然好好咁, 幫我地訂到平機票呀!!!仲可以唔駛走回頭路, 又俾o左好多意見我地. 叫我地plan 好行程, 就講佢知, 佢睇下有無平酒店介紹俾我地o添!!!! 最筍o既係, 唔駛依家俾機票住, 到o左9月, 真係confirm 去喇, 先至俾錢呀!!! Very Nice!!!上網o向CX 訂, 都要即刻俾錢啦...依家一個仙都唔駛俾, 真開心! 所以呢位小姐真係我地o既貴人呀!!!!

除o左呢位小姐係我地o既貴人之外, 仲要多謝Maggie 呀! 佢o岩o岩去完Paris 同London 返o黎, 所以都俾o左好多意見我, 又話我知佢住過呢d 酒店, 等我可能參考下, 真係多謝晒!!!當然唔少得咩咩啦, 多得佢o既教路同旅遊書 !!!

雖然, up to now, 我唔知道我地o既歐洲之旅去唔去得成, 但係, 有得俾我發下夢已經好開心啦.....
各位, 如果有任何歐洲自由行o既info, 例如酒店, 就記得單聲我知喇......些些

沒有留言:

張貼留言