2009年2月14日 星期六

情人節遊大澳 + 一d 都唔浪漫o既十人晚餐

今日雖然係情人節, 但係我地無乜特別o既慶祝活動, 因為要返入大澳過節呀!!!!

一早起身, 同媽咪, 姨媽食完早餐就出發lu.....

返到去首先返舖頭打個招呼, 我, 小倫同小倫o既舊同事Waylon 就自由活動, 四圍下行啦....

好無聊咁行去警署 & 大澳碼頭, 好遠o架, at least 要行半個鐘, 平時我都唔係行去o既, 拱遠, 又無o野睇, 又無o野玩.....

由於, 無乜o野好做, 我又帶佢地兩個扮local, 上船睇中華白海豚, 人地公價位位$20 , 我就買2送1, $40有交易!!!!hohoho.~~~~鬼叫我認得收錢o個個哥哥仔係我舅父識得o既咩!!!可惜, 今日睇唔到白海豚呀!!!好想叫回水呀!!!!




遊完大飛河, 就返上去二舅父屋企食佢為我地預備o既賴尿蝦呀!!!!不過, 無乜心機食, 就係食o左少少就算lu......

其實, 今日係大澳o既其中一個比較注重o既節日, 係呢到o既土地公公誕辰o既日子, 所以每年o既呢一日, 有好多已經搬o左出九龍o既原居民會返o黎趁熱鬧, 會有舞獅, 仲會搭棚做大戲, 夜晚有d 唔同o既誕會o向戲棚隔離食飯,都幾得意o架....

跟住, 媽咪同姨媽搭車返出東涌, 我地三個再搭巴士上去昂平呀!!!一來去行下, 二來想介紹Waylon 俾我表妹識呀... hehehe....

嘩, 上到o黎好似去o左仙境咁呀!!!因為非常大霧呀!!!能見度唔夠十米, 不過, 呢度都幾ok o既, 可以一行, 但係就太特別囉, 可能我對佛教無興趣囉!!!!!
行完一圈就再等巴士去東涌, oh, 點知等o左好耐都無車呀, 真係激死人, 搞到我地又遲大到呀!!!!
今晚, 我地o既情人節晚餐, 又一如以往, 我地又一大班人熱熱鬧鬧一齊打邊爐, 可惜凌楓出o左trip唔能夠join 埋一齊啦......


沒有留言:

張貼留言