2009年2月7日 星期六

煮飯仔 - 6

今日雖然係星期六, 但係我地都無乜街想去, 等小倫放工返到大埔, 我地就齊齊行街市, 買d凍肉同埋餸, 一於今晚玩煮飯仔啦, 好耐未試過認真d 煮飯喇, 平時放工因為時間關係, 只可以煮d 簡單o野食完就算.

今晚menu : 蒜蓉XO 醬炒通菜, 豉椒炒蟶子, 薑蔥蟹.

小倫負責整好晒d 材料, 我落鑊煮........
搞o左一輪, 終於有得食喇 !!!!
味道都ok o架....不過, 仍有進步o既空間, 我地覺得只有70分, 希望下次可以整得好味d 啦 !!

原本我有煮飯o架, 可惜, 我竟然唔記得"禁" start, 所以到食得餸d 飯都仲未煮!!!!實在太大頭蝦喇.....

沒有留言:

張貼留言