2009年2月9日 星期一

中國情人節之 小倫廚房

今日雖然係星期一, 但係d o野多到好似星期五趕放工咁. 一返到去, 就不停手咁做, 真辛苦!!!明明 life insurance 唔係我睇o架嘛, 佢地開audit committee, 又關我事, 要我去幫手, 我連d papers 都無睇過, agenda items 更加唔知!!!真激死, 知道o個個又唔郁身去做喎!!

再加上, 我負責o個d subsi 又多o野搞, 又要做annual results o既o野, 所以今晚又要開OT 做多少少o野先走...

小倫就好乖, 一放工就去買餸, 仲煮定飯等我返...

我一入屋, 洗手, 換衫, 坐低就有飯食喇, 真係好lu!!!!

今晚有: 粟米羹, 豉椒排骨, 豬頸肉炒菜心, 簡簡單單, 但係好野味呀!!!

多謝小倫咁好煮定飯俾我食, 所以食飽飽我就負責洗碗!!

沒有留言:

張貼留言