2012年3月8日 星期四

小寶貝百日宴

O岩O岩忙完個result announcment, 日日仲O向公司忙對稿, 做到一頭煙, 另外仲要忙搬屋O既O野, 晚晚要pack 箱. 不過, 今晚我特別申請O左準時放工, 因為今晚係bebe 豬O既百日宴.

原來應該係早兩個星期食O架喇, 不過, 因為我根本無可能predicted 到我幾多點放工, 所以, 唯有delay到今晚至食啦.

其實, 今晚O既所謂百日宴只係我地一家人一齊出街食餐好O架咋, 我地認為始終bebe仲係細, 要佢面對咁多對佢O黎講係陌生人O既人唔多好, 而且, 為一個咁細O既人仔搞party, 佢都唔知O架啦, 純粹為O左大人O既交際應酬, 好似唔多好. 因此我地就決定唔搞呢D 門面O野喇.

由於堅堅入O左M-dinning, 所以我地去美麗華集團旗下O既餐廳都有折, 我地就揀O左The Mira O既Yamm 食buffet 喇, 其他credit card 呢間都無discount, 只有M-dinning members 先有八折.

準時6點半我地就去到喇.....今晚O既theme 係海膽同帶子, 所以, 有好多菜式都係用呢款食物做材料.




我食得最多O既就係生蠔喇, 食O左差唔多兩打呀. 另外, 海膽都好好味呀!!!鵝肝就比較細舊喇, 不過, 都好, 因為我唔多鍾意食foie gras O既. 除O左凍盤, 其他熱葷都唔少O架, 不過, 我已經掛住食, 唔記得影相lu......甜品O既款式都唔少, 有chocolate fondue, 仲有macarons.


當然唔少得舅母同O爹O爹bebe啦.....

沒有留言:

張貼留言