2012年3月16日 星期五

心血來潮台北遊 2012

公司個個同事都plan緊Easter 去邊度旅行, 聽到我又心郁郁喇.

估唔到連小倫都話想去個short trip,日本唔去得喇, Bangkok 舊年又去O左, 去Phuket 啦, 機票又唔平, 我睇中o既resort 又貴到飛起, 於是, 不如去台北啦, 反正我地十年無去過台北喇.

就係咁, 距離出發只有兩星期, 我地要拿拿臨book機票同酒店喇.

要成行, 咁就一定要有機票先飛得啦, 唔通游水去咩!!!於是, 小倫立即call 我地O既agent 好友Sharon幫我地搵機票喇. 真係要俾個叻Sharon, 話咁快, 就confirm到機位喇, 時間仲唔錯O添.

跟手, 就到揀酒店喇. 去台北, 我無要求O架喇, 但求乾淨企理, 無鬼, 又方便就得O架喇.

經公司同事, 阿仔, 介紹, just sleep 唔錯, 簡簡單單, 又平又抵住, 一於就just sleep啦....

好O野, 我地O既十年一度重遊台北可以出發lu.....

不過, 都要買本旅遊書旁下身先!!!!哈哈哈~~~~

沒有留言:

張貼留言