2012年2月12日 星期日

Happy Birthday to 小倫 2012~~~

今年小倫生日係星期六, 所以佢唔駛專登請生日假.

不過, 我地今日都係hea O向屋企, 左諗右諗都唔知去邊度食飯好.

突然想起好似無食過太平館, 一於出去尖咀食啦.

我地去O既時候都仲算係早少少, 但係我地去到O既時候已經好多人, 要等位.

等O左差唔到半個鐘先到我地.

唔想諗, 見到有個"招牌二人餐"好似都幾O岩食,有齊晒瑞士雞翼, 同埋干炒牛河, 一於就咁決定啦.

上菜好快, 先有一個海龍皇湯, 跟住O既瑞士雞翼就要等耐少少喇.

開頭以為煙肉炒雜菜會好"漏", 但事實又唔係喎, 幾ok 喎.

馳名O既干炒牛河就真係好好味呀!

其實我地都已經飽O架喇, 但係, 話晒都係慶生日, 梗係要食個甜品先似樣O既....

於是, 我地再order 個souffle , 嘩, 好巨型呀!!!!未試過食咁大個souffle O架!!!!!

我地兩個人好努力咁食, 都食唔晒呀!!!

下次要叫多幾個人一齊食先得.

話時話, 呢個souffle 都幾好味呀!!!

小倫O既生日就係咁平平淡淡地渡過. 反正, 過O左咁多年, 我地都愈來愈鍾意平平靜靜咁過!!!

沒有留言:

張貼留言