2012年2月6日 星期一

粟米包 -- 下次再努力過啦~~

尋晚下晝, 我地去完探阿sa 同細佬bb 之後, 返屋企又心思思試新o野喇.....

今次想整粟米包, 基於人又懶, 又無乜心機o既關係, 只係簡簡單單用現成o既罐頭cream corn 就算.

結果, 正如我所料, 唔係粟米味, 只係見到有粟米粒咋.....除o左味道之外, 其他方面都ok 啦, 依然鬆軟.



時間關係, 今次都係用quick mode, 快靚正, 兩個鐘起貨.

由於用cream corn, 水份多o左, 所以, 我用跟機o既basic white bread 食譜, 將牛奶o既份量, 減到3/4杯, 搓粉途中依然覺得麵糰教濕, 於是高筋粉就加o左少少, 最後一共用o左2 1/2杯.

我好怕d 人成日話, "d份量我隨手落o架咋, 唔記得確實落o左幾多o架....." 一聽到呢句, 我會覺得好反感, 會覺得呢d 人根本就係無誠意, 我整o左咁多次蛋糕, 麵包, 甜品, 從來都唔相信"隨手落" 呢樣o野, 份量唔o岩, 點會整得成功丫..... 我超級討厭d人咁無誠意, 唔想講俾人知, 咪唔好講囉, 講乜鬼"隨手落"丫.


另外, 今次終於試下新o野, 就係轉o左麵粉o既牌子喇!!!一開始整麵包, 我係用o向百佳有得賣o既waitrose organic white bread flour, 貪百佳有得賣, 方便入貨之餘, 又係organic. 不過就幾貴, $3x 1.5kg, 行city super 見到有organic 麵粉賣, 而且價錢平過waitrose 少少, 有HSBC o既city super 卡仲有95折, 由公司去city super 又方便, 唔駛下下o徙車錢去二仔記買. 即管買o黎一試啦.....原來我阿姐都試過用呢隻牌子, 佢話印象中覺得麵粉味較重喎, 不過, 好彩, 經過一眾白老鼠同事試味, 佢地就話唔覺得有麵粉味, 連阿姐試完都話無, 可能佢記錯另一牌子啦. 用晒呢一包高筋粉, 可以繼續用呢個牌子喇.

得高人指點, 話用cream corn 係未必夠味o既, 所以教路話可以用新鮮粟米加水打成蓉, 粟米o既味道會出d. 一於下次試下先

沒有留言:

張貼留言