2011年9月18日 星期日

失驚無神東歐遊2011

今年o既core leave終於都放完喇....呢個長假, 我地選擇o左去東歐.

其實今次呢個trip 決定得好突然, 因此, 時間關係, 唔容許我做research自由行. 唯有跟團, 做下鴨仔啦.

呢個trip 確實幾amazing! 首先係地點: 因為我地從來無諗過繼舊年去完一次歐洲今年咁快又再踏足歐洲大陸. 再加上今次o既目的地估唔到小倫竟然有興趣.....

第二就係天氣, 萬料不到, 呢次12日o既旅程, 竟然天氣好得咁緊要, 只係得其中一日o既上晝係陰天咋, 即使係落雨, 都係發生o向我地返o左酒店之後, 夜晚落雨. 因為我地領隊話, 佢上一團12日o既trip, 有8日係落雨, 只有4日唔駛擔遮, 呢4日仲要只有2日有太陽咋.

第三o既就係, 團友喇. 估唔到, 雖然我地同其他團友年紀有一段距離, 但係大家相處好融洽, 一齊玩得好開心!!!

舊年o既歐遊記都仲未寫完, 今年o既東歐遊又o黎o喇.......我真係要加把勁, 努力追下blog 先得喇.....

沒有留言:

張貼留言