2011年4月9日 星期六

Armani 放血記!!!

尋晚放工, 去O左Lane Crawford o既Armani 做 facial, 點解咁豪?
事關小倫妹妹敏敏唔舒服, 俾O左錢但去唔到, 唯有益下佢阿嫂 -- 我. 我份人咁nice, 呢D 幫一定幫啦....哈哈哈....無蝕底...所以, 就算要我等到8點, 都no problem啦!!!
可能係星期五O既關係, 所以Armani 個booth人山人海, D女人買O野好似唔駛錢咁, 一個二個都大袋細袋咁走人......
等O左一陣, 就到我喇. 首先要O向臨時搭建O既房度換衫, 之後就好似平時去美容院做facial 咁, 同你清潔面部, 做下按摩, 敷下mask. 玩O左大約一個鐘, 就完成喇. 當然, 我覺得都做得幾hea 下啦, 但係, 所有products 都係用返佢地sell 緊O既Regenessence, 感覺都幾好O既...



哈哈哈, 邊有人好似我咁, O向街邊咁嘈都瞓得著!!
就係俾人sell 呢set O野喇....

好在, 個姐姐仔唔算hard sell, 係咁易吹兩咀就可以輕易鬆人.

今晚, 到我自己喇. 我梗係唔再做多一次facial啦...咁我玩乜, 就係去試下佢地新出O既eye shadows,化個smoky eyes喇....
呢set eye shadows 幾靚O架!!!!

不過, 我覺得化得好麻麻地, 有D失望. 都係上次敏敏結婚, Crystal 幫我化O既smoky eyes o岩我多D.......

化完妝就到我放血喇......

我今次買O左支foundation 同埋粉底液, 鬼叫以後唔用得日本貨, 要同Sofina say goodbye, 再轉用歐美牌子咩.....唉.....貴咁多, 好肉赤呀!!!!


沒有留言:

張貼留言