2011年2月28日 星期一

無無聊聊得獎呀!

今日唔駛開OT, 可以陪小倫出去領獎.

無啦啦, 領乜獎? 話說, 早幾個星期, 小倫O向facebook 發現學聯旅遊有個叫做"觸動一刻"O既比賽, 只要post 張去旅行時影O既相, 加個caption, 就得O架喇!!!



到O左投票時段結束, 小倫收到通知, 話佢得獎, 叫佢今日上去學聯有歐洲巴士團講座O既時候上去領獎.

去到, 小倫拎完獎, 我地去睇下其他得獎人O既相啦, 點知, 見到我O個張都有post 出O黎喎, 於是去問下啦. 原來我都有份喎! 呵呵呵!!!!只係通知漏O左我呀!!!!

究竟有乜獎品?

其實獎品都只係一張旅遊coupon, 同埋送一本相冊!我一直都好想整本相冊呀! 今次, 真係好, 有咁O既機會俾我去整一本免費O既! 我如果將上次去歐洲D 相揀D 出O黎做本相冊呀! 而且, 仲可以做兩本O添!!!!

真開心, 無啦啦有份咁O既禮物!!

最後, 真係要多謝有份投我地票O既朋友呀!

沒有留言:

張貼留言