2009年7月20日 星期一

一償心願

早前, 好無聊咁上下好耐無望過o既jobsdb 啦. 突然間, 俾我見到一間我一直都好有興趣o既big big big blue chip 公司請人喎.....

平時都唔覺呢間公司會請人o既, 一見到, 就心郁郁想試下send 信啦....估唔到, 懶到出汁o既我, 竟然"的"得起心肝, 寫下application letter 啦. 係咁易modify 下封用o左無數次, 無乜新意o既求職信, 就咁send o左出街喇....



一心都諗住, 石沉大海o架啦!!! Surprisingly, 上星期突然收到電話, 約我去interview 喎!!!!Yeah!!!掂o左!!!!當時o既心情真係有d 興奮o架!!!!!估唔到, 真係估唔到人地會對我有興趣喎~~~~~

所以, 無論見唔見得成都好, 有份去呢間公司見識下我都已經好開心, 當係去學下o野, 探聽下人地公司o既structure 都好丫....

雖然o向依家呢間公司愈做愈無癮, 愈做愈覺得無得發圍, 畢竟佢都係香港其中一間最大間o既listed company, benefits 都算唔錯, 比起過往做過咁多間刻薄公司, 呢間係最好o既, 但係,我無理由o向呢樹等退休o架....有機會應該試一試.....而且, 依家唔努力下, 搏一搏, 到遲d 有o左BB o既時候, 就唔會有心機/時間去搏o架喇.

無論聽日interview o既results 係好定唔好, 總算係叫做了o左件心事丫....都叫做達成o左自己其中一個目標.

沒有留言:

張貼留言